فروش انواع دیزل ژنراتور اضطراری در توان های مختلف به صورت ک.پله فابریک و کوپله شده با ژنراتور های تولید شده توسط شرکت ماه نیرو. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

معرفی دیزل ژنراتور اضطراری

در دنیای امروز، برق یکی از ضروریات زندگی است. قطعی برق می‌تواند مشکلات زیادی را برای افراد، مشاغل و صنایع ایجاد کند. از این رو، داشتن یک منبع برق اضطراری برای جلوگیری از این مشکلات ضروری است.

آیا می دانید دیزل ژنراتور چیست؟ آیا میدانید کاربرد دیزل ژنراتور ها در کاربرد تامین برق اضطراری چیست؟ زندگی امروزه ما با برق است اگر برق نباشد زندگی کردن بیش از حد مشکل می شود شاید بعضی ها فکر کنند نبود برق زیاد مهم نیست اما این یک فکر اشتباه است.

 

لینک های مفید:
قیمت دیزل ژنراتور

 

برق اضطراری چیست؟

برق اضطراری، برقی است که در مواقع قطعی برق، برای تامین نیازهای اساسی استفاده می‌شود. این برق می‌تواند از منابع مختلفی مانند دیزل ژنراتور، باتری، توربین گازی و غیره تامین شود.

شاید در طول روز با قطعی برق رو به رو شده باشید و این نبود برق برای شما هیچ مشکلی را پیش نیاورد ولی برای خیلی ها مشکلات زیادی را ایجاد می کند چون بیشتر دستگاه های صنایع و بیمارستان ها و آپارتمان های اداری  با قطعی برق خسارت های زیاد مالی و جانی را می بینند. در این مواقع است که برای جلو گیری از این مشکل ها از برق اضطرای استفاده می کنند. برق اضطرای می تواند به طور موقت برق قطع شده سیستم های الکترونیکی را تامین کند.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور، دستگاهی است که از انرژی مکانیکی موتور دیزل برای تولید برق استفاده می‌کند. این دستگاه‌ها از قدرت و توان بالایی برخوردار هستند و می‌توانند برای تامین برق مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، صنایع و غیره استفاده شوند.

دیزل ژنراتورها یکی از پرکاربردترین منابع تولید برق هستند. این دستگاه‌ها مزایای زیادی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت و توان بالا
  • راندمان بالا
  • طول عمر بالا
  • قابلیت کارکرد در شرایط مختلف آب و هوایی

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور دویتس

 

نیروگاه دیزلی

نیروگاه دیزلی، نیروگاهی است که از دیزل ژنراتور برای تولید برق استفاده می‌کند. این نیروگاه‌ها می‌توانند به صورت دائم یا اضطراری کار کنند.

دستگاه دیزل ژنراتور با دارا بودن قدرت و توان بالا به طور دائم و یا اضطراری مورد استفاده برخی از نیروگاه ها برای فراهم کردن برق مورد استفاده قرار می گیرد. این دیزل ژنراتورها با داشتن توانای بیش از اندازه بالا برق خانه های زیادی را فراهم می کند. برق اضطراری نه تنها در مراکز مهم مانند بیمارستان و کارخانه ها و دانشگاه ها استفاده می شود بلکه در بیشترین مواقع تولید برق بیشتر ساختمان ها هم از آن استفاده می کنند.

 

اهمیت استفاده از برق اضطراری | تامین برق اضطراری

اهمیت استفاده از برق اضطراری | تامین برق اضطراری

همه ای شما خوب می دانید که استفاده از برق اضطرای چقدر در کارهای تجاری و صنایع ها مهم است و شاید دوست داشته باشید  تعرض استفاده کردن از این دستگاه ها را یاد بگیرید برای آشنای بهتر دستگاه دیزل ژنراتور ها بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید، این نکات مهم عبارتند از:

آن چه که اهمیت زیادی در سیستم‌برق اضطراری  دارد، فاصله بین فرکانس های برق اضطراری و برق شهری. برق شهری در منطقه ای ۵۰ هرتز واقعه شده است. فرکانس برق اضطراری  باید نزدیک این منطقه باشد و گرنه  زمان استفاده از دستگاه ها به مشکل مواجع می شوند و دستگاه کارکرد خود را از دست می دهد.
نکته مهم دیگر در سیستم برق اضطرای زمان تاخیر بین قطع و وصل بین برق شهری و برق اضطراری است، زمانی که برق شهری قطع می شود باید برق اضطراری با تاخیر بسیار کم وصل شود و گرنه تمام سیستم های مهم منطقه مانند دستگاه های کامپیوتری ریست می شوند و تمام اطلاعات آنها پاک می شود

نکته مهم دیگر:

ولتاژ سیستم های برق اضطراری است. ولتاژ دیزل ژنراتور های برق اضطراری باید به ولتاژ برق شهری نزدیک باشد. باید ولتاژ برق اضطراری حداکثر ۲۵۰ ولت و حد عقل ۱۸۰ولت باشد در غیر این صورت سیستم با مشکل مواجع می شود و باعث بالا زدگی یا پایین زدگی ولتاژ می شود.

دستگاه دیزل ژنراتور ها هم همانند بعضی از دستگاه ها برای اینکه کارایی درستی انجام بدهند باید روغن آن ها تعویض شود.

یکی دیگر از معایب این دستگاه ها روشن کردن دیزل ژنراتور ها در هوای سرد است که سخت روشن می کنند برای روشن کردن آنها باید از دستگاه های گرمایشی مثل شمع های تابش استفاده شود که متاسفانه هزینه این دستگاه ها خیلی بالا است.

از معایب دیگر دستگاه برق اضطراری آلودگی صوتی است که این دستگاه ها ایجاد می کنند.

نکته دیگر دیزل ژنراتور برق اضطراری باید بتواند پاسخگوی تمام مصرف کنندگان منطقه باشد. چون مصرف کنندگان زیادی به این سیستم در زمان قطعی برق شهری وصل می شوند

مهم ترین معایب دیزل ژنراتور ها قیمت این دستگاه است. دستگاه دیزل ژنراتور قیمت مناسبی دارد اما هزینه ای مانند نصب و راه اندازی این دستگاه روی قیمت دستگاه تاثیر زیادی دارد.

درنظر داشته باشید : همچنین شما می توانید برای خرید باتری دیزل ژنراتور به سایت ماه نیرو مراجعه نمایید.

حرف آخر

همه ای شما خوب می دانید که دستگاه دیزل ژنراتورها چه  کاربردی در تامین برق اضطراری دارند و چه مزایا و معایبی دارد و از این دستگاه برای چه کارهای استفاده می کنند. ولی مهمترین نکته خرید این دستگاه است ما به شما شرکت صنعتی ماه نیرو را پیشنهاد می دهیم. شرکت ماه نیرو یکی از بهترین تولید کنندگان و تعمیر کنندگان دستگاه دیزل ژنراتور  در خاورمیانه است. شرکت ماه نیرو توانسته است با تولید بهترین دستگاه های دیزل ژنراتور ها اضطرای مقام اول را کسب کند. هدف این نیروگاه رضایت مشتریان است.