نکات ضروری در خرید دیزل ژنراتور ولوو

14020115
نکات ضروری در خرید دیزل ژنراتور ولوو

خرید ژنراتور دیزل ولوو یک تصمیم عاقلانه برای صاحبان مراکز تجاری بزرگ، نیروگاه‌ها و هتل‌ها است. این دستگاه ویژگی‌های زیادی دارد که سبب می‌شود خرید مناسبی برای تأمین نیاز این مکان‌ها باشد. در این مقاله به مزایای خرید این دستگاه پرداخته می‌شود.

معرفی دیزل ژنراتور ولوو

موتور دیزل ژنراتور آماده به کار ولوو یک محافظ است. این موتور در مواقع بحران نیاز شما به برق را تأمین می‌کند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که انجام خواهید داد. دستگاه دیزل ژنراتور ولوو یک موتور برق است که در غیاب منبع اصلی انرژی یا به صورت تکمیل کننده کار آن در نیروگاه‌ها و واحدهای صنعتی استفاده می‌شود.

 این موتور برق برای مواقع اضطراری و بحرانی نیز با سرعت کار می‌کند و عملکرد رضایت بخشی دارد. خرید دیزل ژنراتور ولوو منطقی و به‌صرفه به نظر می‌رسد؛ زیرا این دستگاه به خنک‌کننده متصل است؛ بنابراین عملکرد آن در دماهای بالا دچار اشکال نمی‌شود. همچنین باتری آن با ولتاژ بالا کار می‌کند که سبب افزایش راندمان کار این دستگاه می‌شود.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور ولوو

 

برجسته‌ترین ویژگی‌های دیزل ژنراتور ولوو

خرید دیزل ژنراتور ولوو با ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد و مزایایی که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم منطقی است و از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. ویژگی‌های برجسته این دستگاه عبارت‌اند از:

موتورهای دیزل ژنراتور آماده به کار

با موتورهای دیزل ژنراتور آماده به کار ولوو در ثانیه‌ای که دستگاه روشن می‌شود توان خروجی کامل را خواهید داشت. این موتورها از 88 تا 700 کیلو ولت آمپر متغیر هستند و مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا در هر زمان که نیاز باشد، پذیرش بار عالی را ارائه کنند. با این تفاسیر خرید دیزل ژنراتور به نفع شما خواهد بود.

موتورهای آماده به کار با قابلیت اطمینان ثابت

موتورهای قدرت آماده به کار ولوو برای اطمینان هنگام خرید دیزل ژنراتور به طور کامل آزمایش شده‌اند و همچنین مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت ساخته شده و با استحکام در هسته خود طراحی شده‌اند؛ بنابراین می‌توانید از قدرت پایدار و قابل اعتماد آن در زمانی که واقعاً اهمیت دارد مطمئن باشید.

نصب و نگهداری ساده

همه موتورهای ولوو دارای یک پلت فرم مشترک هستند. این به این معنی است که به غیر از قطعات یدکی مشترک، از اشتراک جهانی نصب و نگهداری نیز بهره‌مند می‌شوید. پس از خرید دیزل ژنراتور، دستگاه آماده نصب با تمام دسته سیم‌های نهایی شده مطابق مشخصات شما تحویل داده می‌شود.

نکات ضروری در خرید دیزل ژنراتور ولوو


هنگام خرید این دستگاه ولوو باید هدف ژنراتور، عملکرد، ظرفیت بارگیری و محدوده تغییرات و اتوماسیون را در نظر بگیرید. هر کدام از این موارد در ادامه شرح داده شده‌اند:

هدف از خرید دیزل ژنراتور ولوو

مجموعه دیزل ژنراتور معمولاً به سه نوع شامل مجموعه آماده به کار، معمولی و دیزل ژنراتور اضطراری تقسیم می‌شود. بر اساس نیاز و هدف خود اقدام به خرید ژنراتور ولوو کنید.

ظرفیت بارگیری

شما باید ظرفیت بارگیری و محدوده تغییرات را با توجه به کاربردهای مختلف انتخاب کنید تا بر اساس ظرفیت دستگاه خرید دیزل ژنراتور خود را نهایی کنید.

عملکرد خودکار

در هنگام خرید دیزل ژنراتور ولوو دقت کنید که آیا می‌توانید آن را با سوئیچ اتوماتیک برق در هنگام قطع برق روشن کنید یا خیر.

خرید دیزل ژنراتور با قیمت بالا

هنگام خرید از معامله دستگاه‌هایی با قیمت پایین‌تر از بازار خودداری کنید. به‌طورکلی واحدهای ارزان‌قیمت کم‌وبیش مشکل دارند. مراقب باشید ژنراتور بازسازی نشده باشد.

از خرید دیزل ژنراتور بدون محافظ خودداری کنید. هنگام خرید بررسی کنید که آیا دستگاه جامع است و واحدها به کلید هوا مجهز هستند یا خیر. علاوه بر این، از خرید موتور دیزلی که قدرت آن کمتر از دینام برای پیکربندی واحد است، خودداری کنید. قدرت موتور دیزل به دلیل تلفات مکانیکی برابر یا بیشتر از 10 درصد قدرت ژنراتور در صنعت است.

برخورداری از گارانتی

 مهم است که هنگام خرید دیزل ژنراتور در مورد مدت زمان گارانتی دستگاه بدانید. به طور کلی، بسته به نوع مجموعه ژنراتور، گارانتی معمولاً از یک سال تا پنج سال متغیر است. گارانتی جنس خانگی و صنعتی متفاوت است.

سخن پایانی

مطلب حاضر به طور ویژه در خصوص معرفی دستگاه دیزل ژنراتور ولوو، ویژگی‌های آن و نکات کلیدی برای خرید آن است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید دیزل ژنراتور ولوو این مقاله را مطالعه کرده و اهداف خود را از خرید این موتور برق مشخص کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها