دیزل ژنراتور پرکینز 50 کیلو وات

14020629
پرکینز 50 کیلو وات

دیزل ژنراتور پرکینز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام با توجه به یک نیاز طراحی و تولید شده‌اند. اگر اطلاعات کمی در مورد دیزل ژنراتورهای پرکینز 50 کیلو وات دارید، این مقاله را از دست ندهید.

محصول مرتبط

دیزل ژنراتور سایلنت

دیزل ژنراتور کامینز

معرفی دیزل ژنراتور پرکینز 50 کیلو وات

دیزل پرکینز 50kw تولید شده توسط شرکت دیزل یک مجموعه ژنراتور سه فاز با قابلیت اطمینان صنعتی است که قادر به تأمین برق برای اشیا با هر پیچیدگی هم به عنوان منبع اصلی و هم به عنوان منبع پشتیبان برق است.

نیروگاه دیزلی 50 کیلو وات Perkins / DES AD-50-T400 برای تولید جریان الکتریکی متناوب سه فاز با فرکانس 50 هرتز، ولتاژ 400 ولت، توان اصلی (اسمی) 50 کیلو وات / 62.5 کیلو ولت آمپر، توان ذخیره – 55 کیلو وات طراحی شده است.

نیروگاه دیزلی پرکینز 50 کیلوواتی از یک موتور دیزل توربوشارژ خطی با تزریق سوخت مکانیکی و خنک کننده مایع نیرو می‌گیرد.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور پرکینز

 

نحوه عملکرد پرکینز 50kw

برای عملکرد بدون وقفه و بدون مشکل این دستگاه، نیاز به حفاظت از مکانیسم‌ها است. هودهای مقاوم در برابر آب و هوا، محفظه‌های ضد صدا و ظروف به این امر کمک خواهند کرد. هودها از دستگاه در برابر برف، باد، باران و سایر بارش‌ها محافظت می‌کنند.

بدنه این دیزل ژنراتور پرکینز درجه ارتعاشات صوتی تولید شده توسط ایستگاه را تا 21 درصد کاهش می‌دهد. این کانتینر به نیروگاه‌های دیزلی اجازه می‌دهد در هر شرایط آب و هوایی حتی در سردترین مناطق کشور کار کنند.

مزایای ژنراتور دیزلی پرکینز 50 کیلو وات

شما می‌توانید یک نیروگاه دیزلی 48 یا 50 کیلوواتی را در هر طرحی خریداری کنید. این دستگاه‌ها قابلیت‌های زیر را ارائه می‌کنند.

  • مجهز به هودهای ضد آب‌وهوا هستند.
  • امکان حمل‌ونقل سریع و آسان با استفاده از جرثقیل یا لیفتراک را دارند.
  • از اثرات نامطلوب محیطی و بارش محافظت می‌شوند.
  • طراحی دیزل ژنراتور پرکینز 50 کیلو وات به صورتی است که به شما امکان می‌دهد از آن در برابر آسیب و دسترسی افراد غیرمجاز محافظت کنید.
  • این دستگاه می‌تواند روی هر سطح صافی و بدون نصب کار کند.
  • دارای محفظه عایق صدا است.
  • طراحی منحصر به فرد آن امکان بهره‌برداری از آن را در یک منطقه مسکونی فراهم می‌کند.
  • بدنه آن به نحوی روی موتور قرار می‌گیرد که آن را از بارندگی محافظت می‌کند.
  • این قاب یا بدنه فشار نویز را کاهش می‌دهد و ارتعاشات تولید شده توسط نصب را در حین کار کاهش می‌دهد.
  • طراحی آن استفاده از دیزل ژنراتورها با طیف وسیعی از دما (40- تا 45+) از جمله تغییرات ناگهانی را ممکن می‌کند.
  • مولد انرژی الکتریکی پرکینز 50 کیلو وات به مکان خاصی نیاز ندارد وبلافاصله پس از نصب می‌توانید با آن کار کنید.
  • در تولید آن سعی شده است دستگاه به نحوی باشد که شرایط کاری راحت را برای کارکنان ایجاد کند.

مزایای ژنراتور دیزلی پرکینز 50 کیلو وات

نسخه موبایل مولد انرژی الکتریکی پرکینز 50kw

هنگامی که لازم است منبع تغذیه را در اسرع وقت بازیابی کنید، استفاده از مجموعه‌های دیزل ژنراتور سیار راحت‌تر است. ژنراتورهای سیار پاسخگویی به شرایط اضطراری و از بین بردن سریع حوادث را ممکن می‌سازند.

اگر امکانات متعددی دارید و تقریباً هیچ قطعی برق وجود ندارد، می‌توانید با خرید یک ژنراتور متحرک به جای چندین ژنراتور ثابت، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مزیت نسخه‌های موبایلی یا سیار این است که نیروگاه‌های دیزلی را می‌توان روی تریلر (خودرو یا تراکتور) برای جاده‌ها نصب کرد.

 خرید ژنراتور از شرکت ماه نیرو

شرکت ماه نیرو طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های دیزل ژنراتور را با پارامترهای فنی و ظاهری متفاوت ایجاد کرده است. مشتری می‌تواند مدلی از دیزل ژنراتور را انتخاب کند که به طور کامل با شرایط کاری وی مطابقت داشته باشد و به عنوان منبع اصلی انرژی در محل‌های دوردست عمل می‌کند.

متخصصین ما نه تنها تجهیزات را می‌فروشند، بلکه خدمات پس از فروش را نیز برای آن ارائه می‌دهند. هر واحد از دیزل ژنراتور پرکینزهای 50 کیلو واتی گارانتی کارخانه و پشتیبانی خدمات برای تمام طول عمر خود را دریافت می‌کند.

متخصصان ما تمام خدمات لازم را برای اطمینان از عملکرد بدون وقفه شامل نصب، راه‌اندازی، تشخیص و غیره ارائه می‌دهند. ما چه پیشنهادهایی برای مشتریان خود داریم؟ به طور کلی لیست زیر در شرکت ما موجود بوده و قابل سفارش هستند.

  • دیزل ژنراتورهای تولید شده بر اساس استانداردهای اروپایی
  • مجموعه دیزل ژنراتور با اندازه مناسب
  • ارزیابی کیفیت و تست نصب در هر مرحله
  • مولد انرژی الکتریکی پرکینز مناسب با شرایط آب و هوایی محلی
  •  ژنراتورهای پرکینز با قیمت و کیفیت بهینه

سخن پایانی

دیزل ژنراتور پرکینز 50 کیلو وات از جمله نسخه‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید. این دستگاه به دلیل مزایای زیاد خود همواره مورد تقاضا بوده است. در این مطلب از نحوه کار و ویژگی‌های آن صحبت کرده‌ایم.

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها