آیا قصد خرید دیزل ژنراتور پرکینز را دارید؟ بهتر است قبل از خرید اطلاعات خود را در مورد این موتور برق تکمیل کنید. در این مطلب ما قصد داریم دیزل ژنراتور پرکینز 200 کیلو وات را بررسی کرده و از ویژگی‌های آن بیشتر بگوییم. دعوت می‌کنیم در این مقاله همراه ما باشید.

 

جهت آشنایی با انواع دیزل ژنراتور شرکت ماه نیرو کلیک کنید

معرفی ژنراتور پرکینز 200 کیلو وات

دیزل پرکینز یکی از انواع موتورهای برق است که گزینه مناسبی برای جبران انرژی مورد نیاز شما در ارگان‌های مختلف به نظر می‌رسد. در این صورت حتی با قطع برق نیز می‌توانید بدون هیچ مشکلی به کار خود در بیمارستان، آزمایشگاه، کارخانه یا واحدهای صنعتی ادامه دهید.

 ویژگی‌های ژنراتور پرکینز 200 کیلو وات

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای خرید دارید. البته در خرید آن باید به شرایط و انتظارات خود از موتور برق توجه بیشتری داشته باشید. این موتور برق با نیروی اصلی 200 تا 250 کیلو وات کار می‌کند و دارای ولتاژ 400 است.

کارخانه سازنده این دیزل ژنراتور ابعاد 2910×1232×1734  میلی‌متر و وزن 2143 کیلوگرم را برای آن اعلام کرده است. درون این دستگاه سیستم‌هایی برای کارایی بیشتر آن تعبیه شده است. این موتور برق تنها 7 درصد اتلاف انرژی دارد و این یعنی با 93 درصد کارکرد بهینه برای شما برق تولید می‌کند.

اجزای ژنراتور دیزلی پرکینز 200 کیلو وات

برای شناخت جزئی‌تر این دستگاه بهتر است با سیستم‌هایی که دارد آشنا شوید.

سیستم کنترل در دیزل ژنراتور پرکینز 

این سیستم وظیفه کنترل و هشدار سایر اجزا را به عهده دارد. به طور واضح‌تر وظایف زیر توسط سیستم کنترل در این مدل از ژنراتور انجام می‌شود.

  • راه‌اندازی و توقف واحد برق
  • کنترل واحد الکتریکی طبق برنامه نصب شده در کنترلر
  • کنترل دستگاه سوئیچ مدار برق (شکن مدار ژنراتور)
  • هشدار اضطراری و حفاظت اضطراری (اعلان خرابی و خاموش شدن واحد)
  • جمع‌آوری و خروجی پارامترهای عملکرد موتور دیزل و انرژی تولید شده
  • شروع خودکار ایستگاه و تغییر بار به ورودی پشتیبان در صورت قطع برق در ورودی برق اصلی اختیاری

سیستم خنک‌کننده در موتور دیزلی پرکینز

دیزل ژنراتورها در حین کار گرما تولید می‌کنند که ممکن است به دلیل بالا بودن دمای آن برای خود دستگاه و سایر اجزا خطرناک باشد. به منظور کاهش دمای دستگاه سیستم خنک‌کننده‌ای در آن قرار داده شده تا با روغن و سایر سیالات دما را کنترل کند.

سیستم سوخت در دیزل ژنراتور پرکینز 

دیزل ژنراتور به سوخت نیاز دارد تا بتواند انرژی الکتریکی لازم را تولید کند. در این دستگاه سیستم سوخت با عملکرد بهینه تعبیه شده است. این نوع ژنراتور دارای مخزن 400 لیتری بوده و می‌تواند 9 ساعت با 75 درصد قدرت یا 6 ساعت با 100 درصد قدرت کار کند.

مزایای ژنراتور دیزلی پرکینز 200 کیلو وات

این دستگاه با کیفیت بالا که در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است برای شما کار می‌کند و همچنین با ضمانت ۱۰ساله به فروش می‌رسد. می‌توانید تا ساعت‌های طولانی با قدرت‌های بالا از آن استفاده کرده و نگران افت عملکرد در آن نباشید.

این موتور برق علاوه بر اینکه می‌تواند با تمام ژنراتورهای دیگر کوبله شود قابلیت کار کردن در دماهای بسیار بالا را نیز دارد. به عنوان آخرین نکته از لیست مزایای این موتور برق می‌گوییم که در صورت خرابی و احتیاج به تعمیر می‌توانید به سادگی لوازم یدکی و قطعات آن را در بازار پیدا کنید.

 

مزایای ژنراتور دیزلی پرکینز

پیشنهاد مطالعه : نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور پرکینز 200 کیلو وات از ماه نیرو

این مدل از دستگاه برای بسیاری از واحدها کاربردی است؛ بنابراین با تصمیم به خرید آن در اصل در حال بهبود بخشیدن کسب و کار خود هستید. کارشناسان ما در شرکت ماه نیرو جهت مشاوره و راهنمایی شما آماده پاسخگویی به تماس‌ها هستند.

همچنین می‌توانید به مقالات گذشته در مورد دیزل ژنراتور پرکینز 50 کیلو وات و ژنراتور دیزلی پرکینز 100 کیلو وات نیز مراجعه کنید. در سایت ماه نیرو اطلاعات، قیمت، مدل‌ها و ویژگی‌های هر دستگاه توضیح داده شده است.

سخن پایانی

ژنراتور دیزلی پرکینز 200 کیلو وات دستگاهی با کارایی‌های وسیع در انواع شرایط آب و هوایی است. این مدل انتخاب خوبی برای مراکزی است که می‌خواهند در غیاب منبع اصلی برق همچنان به انرژی دسترسی داشته باشند. در این مطلب ویژگی‌های این نوع از دیزل ژنراتور را توضیح داده‌ایم.

محصول مرتبط: دیزل ژنراتور سایلنت