شرکت دیزل ژنراتور پرکینز از انگلستان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتوربرق است که حدود 90 سال در بازار جهانی در حال فعالیت است. دیزل ژنراتورهای پرکینز نیروگاه‌های بسیار کارآمد برای کاربردهای مختلف هستند. در این مطلب اطلاعات بیشتری در مورد دیزل ژنراتور پرکینز ساختمانی به دست می‌آورید؛ پس همراه ما باشید.

معرفی شرکت دیزل ژنراتور 

این شرکت انگلیسی یکی از رهبران بین‌المللی در بازار تجهیزات پیشرفته است. محصولات پرکینز در 170 کشور جهان تقاضا دارند و همین امر گواهی بر محبوبیت و کاربردهای بالای آن است. این نوع از موتورهای برق مبتنی بر موتور پرکینز طیف وسیعی از موتورها با حجم 1.5 تا 61 لیتر است.

به لطف انتخاب گسترده‌ای از ظرفیت‌ها، نیروگاه‌های دیزلی پرکینز با موفقیت در کشورمان ایران در قلمرو شرکت‌های تولیدی، تأسیسات کشاورزی، ساخت و ساز یا سایر مناطق تجاری بهره‌برداری می‌شوند. انواع مختلف این دستگاه با توان و قابلیت‌های مختلفی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

مشخصات عمومی موتور دیزل پرکینز

دیزل ژنراتور با موتور پرکینز مایع خنک‌کننده و ژنراتورهای غیرتماسی یکی از مجهزترین دستگاه‌های تولید برق به شمار می‌رود. به لطف این قابلیت‌ها تجهیزات بیش از حد گرم نمی‌شوند و جریان پایداری را در هر شرایط عملیاتی تولید می‌کنند؛ یعنی هنگامی که دستگاه به طور مستقل روشن می‌شود، به عنوان منبع تغذیه پشتیبان و همچنین در حین کار مداوم و سیستماتیک گرمای بیش از حد تولید نمی‌کند.

دیزل ژنراتور پرکینز می‌تواند برای کار در شبکه دو یا سه فاز به ترتیب با ولتاژ 230 و 400 ولت طراحی شود. تأسیسات پایداری عملکرد را در محدوده دمایی از -25 درجه سانتیگراد تا +35 درجه سانتیگراد نشان می‌دهد.

اگر راه‌اندازی در حداقل دمای محیط انجام شود، می‌توان بخاری‌هایی نیز تهیه کرد که روغن را در میل لنگ گرم می‌کند. پیشنهاد می‌شود مجموعه دیزل ژنراتور پرکینز را با بخاری مخزن سوخت، یک هود جذب‌کننده صدا در همه شرایط آب و هوا و گزینه‌های دیگر سفارش دهید.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور پرکینز

به منظور توسعه و رشد این دستگاه باید در بازار رقابتی ویژگی‌های متمایزی داشته باشد. شرکت سازنده این دستگاه قابلیت‌هایی را برای آن در نظر گرفته است و خریداران بهتر است قبل از تهیه دستگاه در مورد آن‌ها اطلاعات به دست بیاورند. این مشخصات فنی عبارت‌اند از:

  • ماژول باز (کنترل دستی یا خودکار)
  • نصب دیزل ژنراتور پرکینز با یک هود جاذب صدا در تمام شرایط آب و هوایی که به طور دستی یا خودکار قابل کنترل است.
  • دارای سیستم تنفس طبیعی
  • آب خنک
  • دیزل ژنراتور ثابت در یک ظرف قرار دارد.
  • توان نامی ژنراتورها بین 20-1020 کیلو ولت آمپر متغیر است.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور پرکینز

مزایای نیروگاه دیزل ژنراتور پرکینز

طیف گسترده‌ای از تولید کنندگان، ژنراتورهای برق دیزلی با ظرفیت 5.5-6500 کیلووات را در نسخه‌های ثابت و متحرک تولید می‌کنند. مدل‌های کم‌مصرف اغلب به عنوان منابع انرژی پشتیبان استفاده می‌شوند و  برق تأسیسات خصوصی و شهری را تأمین می‌کنند.

آن‌ها همچنین قابلیت اطمینان بالا دارند. موتورها به طور خاص برای نیروگاه‌های مستقل پرکینز طراحی شده‌اند. میانگین ضریب بار روزانه 80 درصد توان نامی است.

دیزل ژنراتور پرکینز برای کار مداوم در تأسیسات بزرگ ایده‌آل است. اگر تجهیزاتی را برای کارگاه صنعتی یا کارخانه‌ای با توان بالا و نیاز دائمی به کار ایستگاه انتخاب می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم به پرکینز توجه کنید. از جمله دیگر مزایای اصلی این موتور برق عبارت‌اند از:

  • ظرفیت بار بالا
  • مصرف سوخت اقتصادی
  • دردسترس‌بودن مواد مصرفی
  • مجهز به صداخفه‌کن
  • دارای توان بالا
  • قابلیت تنظیم دستگاه به صورت خودکار یا دستی
  • عملکرد بهینه و مداوم دیزل ژنراتور پرکینز در شرایط سخت
  • مطابقت با استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی

خرید دیزل ژنراتور در ماه نیرو

شرکت ماه نیرو نه تنها خرید نیروگاه‌های دیزلی مبتنی بر موتور پرکینز در ایران را برای خریداران فراهم کرده است؛ بلکه طیف وسیعی از خدمات را نیز به آن‌ها ارائه می‌دهد. متخصصان ما تحویل سریع تجهیزات را برای شما ممکن می‌کنند.

ما طیف گسترده‌ای از تجهیزات برق را ارائه می‌دهیم. این دستگاه‌ها باقیمت‌های مناسب، ضمانت طولانی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شوند. جهت خرید، تعمیر یا سرویس دیزل ژنراتور پرکینز  می‌توانید روی کارشناسان شرکت ماه نیرو حساب کنید.

سخن پایانی

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از انواع موتورهای برق است که با بهره‌مندی از ویژگی‌های برجسته خود می‌تواند دستگاه مناسبی جهت تأمین نیروی برق مورد نیاز واحدهای صنعتی یا کارخانه‌ها باشد. دیزل ژنراتور پرکینز ساختمانی، دیزل ژنراتور پرکینز بیمارستانی، دیزل ژنراتور پرکینز دریایی جزو پر کاربردترین آنها میباشد. این مطلب معرفی و توضیح بیشتر این دستگاه است.