شرکت صنعتی ماه نیرو اولین تولید کننده ژنراتور در خاورمیانه می باشد که ۴ دهه سابقه تولید ژنراتور و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور در تبریز و در اقصی نقاط ایران را دارد. اگر نیاز به مشاوره خرید و نصب دیزل ژنراتور در تبریز را دارید می توانید از تخصص و تجربه متخصصان ماه نیرو بهره مند شوید و بهترین انتخاب را بر اساس نیاز و بودجه خود داشته باشید.

با انتخاب دیزل ژنراتور با کیفیت و مناسب، در بلند مدت در هزینه های تعمیرات و سرویس محصول صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت و توصیه ما به شما انتخاب دیزل ژنراتور هایی با اصالت و کیفیت می باشد تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

لینک های مفید:
ژنراتور مکالته

 

ژنراتور مکالته

خرید دیزل ژنراتور در تبریز

اگه میخواهید خریدی مطمعن و مقرون به صرفه در بلند مدت داشته باشید اولین قدم تماس با متخصصان شرکت ماه نیرو و دریافت مشاوره رایگان می باشد. در قدم بعدی و پس از مشخص شدن توان دیزل ژنراتور مورد نیاز شما، زمان انتخاب برند موتور و کوپل کردن آن با ژنراتور های ماه نیرو و یا ژنراتور انتخابی شما فرا می رسد.

نکته مهم در هنگام خرید دیزل ژنراتور، انتخاب محصول بر اساس ساعت کارکرد دستگاه می باشد. یعنی اگر دستگاه شما قرار است ساعات کارد زیادی داشته باشد، هرچه دستگاه خریداری شده با کیفیت تر باشد، در بلند مدت هزینه تعمیر کمتری به شما تحمیل خواهد کرد.

پروژه های دیزل ژنراتور در تبریز

شرکت صنعتی ماه نیرو در تمام کشور پروژه های نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور با توان های مختلف از ۳۰ کاوا تا ۱۶۰۰ کاوا برای هر دستگاه را دارد. ما همیشه آماده ارائه بهترین کیفیت محصولات و  خدمات در ایران می باشد. در ادمه چند نمونه از پروژه های انجام شده در تبریز که تنها چند نمونه از ده ها پروژه انجام شده دیزل ژنراتور در آذربایجان شرقی می باشد.

  1. دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان های ۵۳۰ و ۴۰۰ کاوا برای دانشگاه علوم پزشکی تبریز- مرکز آموزش درمانی الزهرا
  2. یک دستگاه دیزل ۷۰۰ کاوا برای بیمارستان شهدا تبریز
  3. یک دستگاه دیزل ۱۵۰ کاوا برای کلینیک دندانپزشکی آدینه تبریز
  4. یک دستگاه ۱۲۵ کاوا برای شرکت کاشی تبریز
  5. یک دستگاه ۳۰۰ کاوا برای شرکت رعد تبریز

موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از پروژه های انجام شده دیزل ژنراتور در آذربایجان شرقی می باشد.