کاربرد دیزل ژنراتور پرکینز در صنعت

14011104
کاربرد دیزل ژنراتور پرکینز

آیا با کاربرد دیزل ژنراتور پرکینز در صنعت آشنایی دارید؟ همان طور که مستحضر هستید امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری انواع دستگاه های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. که یکی از پر کاربرد ترین آن ها انواع دیزل ژنراتور است. امروزه در تولید یک سری از دیزل ژنراتور ها از موتور های پرکینز ۳ تا ۱۶ سیلندر استفاده می ‌شود، که کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته و در اکثر شرایط هوایی، پایداری فوق‌العاده‌ای دارند.  دستگاه دیزل ژنراتور پرکینز ساعات کار بالایی دارد. لازم به ذکر است که موتور پرکینز با تمامی ژنراتور ها قابلیت کوپله شدن دارد. شما می توانید دیزل ژنراتور پرکینز را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه از نمایندگی فروش ماه نیرو خریداری کنید. این مجموعه با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه فروش ژنراتور بهترین محصولات را به مشتریان ارائه می دهد. تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کاربرد دیزل ژنراتور پرکینز در صنعت را به دست بیاورید.

 دیزل ژنراتور پرکینز در صنعت

وظیفه دیزل ژنراتور تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی می باشد، به همین علت بسیار پرکاربرد است. امروزه انواع دیزل ژنراتور با برند های گوناگون تولید و به بازار ارائه می شود، که هر یک از آن ها کارایی متفاوت خود را دارند. یکی از پر کاربرد ترین انواع دیزل ژنراتور پرنده پرکنیز است، که امروزه بر روی ماشین آلات صنعتی قابل استفاده می باشد. شاید این نکته برایتان جالب باشد که بدانید از این نوع دیزل ژنراتور در اکثر وسایل نقلیه سنگین مدرن و بعضی از تجهیزات کشاورزی به کار می رود. دیزل ژنراتور پرکینز با دارا بودن توان و خروجی بسیار بالا سوخت کمی مصرف می ‌کند که در مصارف صنعتی بسیار پرکار برد و مفید خواهد بود. انواع موتور های پرکینز در سری ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ در بازار وجود دارد، که هر یک، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا بوده و جایگاه ویژه ایی در صنعت دارند.

مزایای دیزل ژنراتور پرکینز

یکی از معروف ترین تولید کننده های موتور های دیزلی شرکت پرکینز بوده، که موتور های دیزلی و گازی را تولید می کند. موتور های دیزلی تولید شده در این شرکت جهت کاربرد های گوناگون مانند کشاورزی، ساخت و ساز، جابجایی مواد، تولید برق و فعالیت های صنعتی استفاده می شود. در کل دیزل ژنراتور پرکینز دارای مزایای بسیاری است، که در ادامه مطالب به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

1.طراحی سفارشی سیستم اگزوز با ایجاد سر و صدای کم

2.عمل کرد بالا در زمان اجرا با عمر طولانی، مصرف سوخت و روغن کم، سر و صدای کم و تعمیر و نگهداری ساده
3.بهینه سازی و طراحی سیستم میرایی با توجه به شبیه‌ سازی کامپیوتری پویا
4.سازگار با محیط زیست با صرفه جویی در مصرف انرژی و انتشار کربن دی اکسید کم
5.سیستم کنترل پیشرفته با به کار بردن استراتژی های کنترل بر تمام سیستم و نظارت با طراحی قابل اطمینان.

کاربرد دیزل ژنراتور پرکینز

انواع مدل های دیزل ژنراتور پرکینز

امروزه به علت استقبال خریداران از دیزل ژنراتور، انواع گوناگون دیزل ژنراتور پرکینز نیز مانند دیزل ژنراتور اتوماتیک، دستی، هوشمند و نظارت از راه دور تولید و به بازار ارائه می شود، که تجهیزات جانبی آن شامل کلید انتخاب فاز، ولت متر، برنامه آمپر متر، ولت متر، باتری، دماسنج آب، دکمه توقف اضطراری، فشارسنج روغن، کنترل کننده و پیش گرمایش می شود. اما این نکته نیز باید گفته شود که تجهیزات این نوع دیزل ژنراتور، با توجه به نوع کاربرد دیزل ژنراتور با یکدیگر متفاوت هستند.

تعمیر و نگهداری ژنراتور پرکینز

هر وسیله و دستگاهی مستلزم تعمیر و نگهداری صحیح و به موقع است، بنابراین باید با نگهداری صحیح و تعمیر درست از دیزل ژنراتور پرکینز استفاده کرد، تا طول عمر آن افزایش یابد. در ادامه مطالب اطلاعات کافی درباره تعمیر و نگهداری این دستگاه در اختیارتان قرار شده است:
تسمه در دستگاه دیزل ژنراتور جایگاه ویژه ای دارد، به همین علت باید به صورت منظم آزادسازی آن چک شود و مکانیسم کشش تنظیم شده تا حالت کشش حفظ شود.
بعد از ۶۰ ساعت کارکرد دستگاه باید فیلتر روغن، روغن، فیلتر دیزل و فیلتر هوا را عوض کرد .
الکترولیت باتری باید به طور مرتب بررسی شود و در صورت لزوم تعویض گردد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها