ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

14011215
ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

آیا با ویژگی های دیزل ژنراتور ولوو آشنایی دارید؟ آیا تاکنون از دیزل ژنراتور ولوو استفاده کرده‌اید؟ همان طور که از نام این ماشین ها پیدا می باشد، از موتور دیزلی و  ژنراتور الکتریکی ساخته شده اند، که هدف از ساخت آن ها تولید انرژی الکتریکی است. در زمان قطعی منبع اصلی برق، با مصرف سوخت دیزل، انرژی الکتریسیته تولید می شود، اما شایان ذکر است که دیزل ژنراتور در انواع گوناگون تولید و به بازار ارائه می‌شود . که ما در ادامه مطالب سعی داریم، یکی از انواع پرکاربرد این محصول را به نام دیزل ژنراتور ولوو، مورد بررسی قرار دهیم. شرکت ماه نیرو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دیزل ژنراتور محسوب می ‌شود، که انواع محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد، تا انتهای مطالب همراه ما بمانید.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور دویتس

 

ویژگی های منحصر به فرد دیزل ولوو

دیزل ژنراتور ولوو یکی از بروزترین دستگاه های ساخته شده است، که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این دستگاه در پی مزیت های فراوان در مقایسه با سایر دیزل ژنراتور ها بیشترین محبوبیت را دارد. همانطور که مستحضر هستید امروزه به دلیل افزایش تقاضای مردم و کاهش عرضه سوخت، قیمت آن روز به روز در حال افزایش است. به همین علت برای تامین نیاز دستگاه دیزل ژنراتور، میتوان از یک سوخت مقرون به صرفه استفاده کرد.

قیمت سوخت دیزل در مقایسه با سایر سوخت‌ها بسیار مقرون به صرفه تر است. موتور به کار رفته در این دستگاه دارای ویژگی های با کیفیتی هستند، و خریداران می توانند با اطمینان کامل این محصول داخلی را خریداری کنند و به مدت طولانی از آن را به کار ببرند. موتور این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بیشترین نیاز مشتریان را برآورده کند. از موتورهای دیزل ژنراتور ولوو می توان در محیط های بسیار دشوار که امکان دسترسی به منبع اصلی برق امکان پذیر نمی باشد، به عنوان منبع آماده به کار یا منبع اصلی استفاده کرد. در ادامه مطالب مهم ترین ویژگی های این دستگاه به صورت خلاصه بیان شده است:

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور ولوو

 

  1. دارا بودن قابلیت تعویض سوپاپ
  2. مصرف سوخت پایین
  3. دارا بودن بوش سیلندر و دوام بالا
  4. استفاده از شاسی فولادی برای تولید آن و قرار دادن مخزن سوخت در داخل شاسی
  5. قابل دسترس بودن قطعات دستگاه در داخل کشور
  6. کارکرد بدون لرزش و سر و صدای بسیار پایین
  7. قیمت مقرون به صرفه موتور دیزل ژنراتور ولوو در مقایسه با سایر دیزل ها و امکان خرید مجدد در مواقع ضروری
  8. دارای پیستون بودن موتور دیزل ژنراتور که از به وجود آمدن آتش سوزی و انفجار جلوگیری می کند.
  9. سرعت بالا در راه اندازی و نصب موتور

ویژگی های منحصر به فرد دیزل ژنراتور ولوو

راهکار های کاهش میزان سوخت در موتور ژنراتور ولوو

موتور دیزلی به کار رفته در دیزل ژنراتور ولوو از نوع احتراق داخلی میباشد که برای سوزاندن سوخت، گرمای تراکم را به کار می برد. برای موتورهای دیزلی می توان انواع مشتقات نفت خام را مورد استفاده قرار داد، به عنوان مثال گازوئیل، گاز طبیعی، گاز چوب، بنزین و الکل از انواع سوخت های مناسب برای احتراق موتور دیزل محسوب می شوند.

همان طور که مستحضر هستید ژنراتورهای دیزلی انرژی شیمیایی دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی مبدل می کنند، بعد از آن انرژی مکانیکی به وسیله چرخش میلنگ به برق تبدیل می گردد. انواع گوناگون دیزل ژنراتور ولوو برای ایجاد دائمی برق کاربردهای متنوعی دارند. موتور به کار رفته در این دستگاه نیز مانند سایر دیزل ها علاوه بر گازوئیل از انواع مواد سوختی مانند سوخت های مایع و گاز طبیعی نیز تغذیه می کند. اما از روش‌های متعددی می توان مصرف سوخت دستگاه دیزل ژنراتور ولوو را کاهش داد که عبارتند از:

  1. به کارگیری دنده مناسب در ماشین های دیزلی
  2. بازدید و تنظیم به موقع قسمت های هیدرولیکی در ماشین های دیزلی
  3. تنظیم و بازدید میزان لرزش چرخ های محرک
  4. تنظیم فشار باد لاستیک ها در دیزل ژنراتور ولوو

علاوه بر مصرف سوخت پایین که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد، گازهای تولیدی نیز کاهش می یابد که همین امر موجب حفاظت محیط زیست خواهد شد.

نتیجه گیری

 دیزل ژنراتور ولوو یکی از انواع محصولات موجود در شرکت ماه نیرو می باشد، که با کیفیت بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد، افرادی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به دو روش حضوری و غیر حضوری به مرکز خرید ماه نیرو مراجعه کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها