مزایا و کاربردهای دیزل ژنراتور سایلنت

14010720
مزایا و کاربردهای دیزل ژنراتور سایلنت

دیزل  ژنراتور سایلنت چیست؟ چه کاربردی دارد،مزایای دیزل ژنراتور سایلنت چیست؟ از این نوع دیزل ژنراتور ها در چه کارهای استفاده می کنند؟ شاید این سوال ها برای شما هم  پیش آمده باشد. داشتن دیزل ژنراتور سایلنت یعنی ایمنی و اقتصاد و آرامش. دیزل ژنراتورها هنگام قطعی برق از توقف ماشین آلات جلوگیری می کنند. ما امروز قصد داریم درباره این مقاله در باره مزایا و کاربرد های دیزل ژنراتور سایلنت تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

دیزل ژنراتور سایلنت

دیزل ژنراتور سایلنت دارای موتور های مدرن است که نسبت به مدل های قبلی هزینه تعمیر و نگهداری ندارند و کم سرو صدا تر است. مو تورهای دیزل ژنراتور سایلنت قدرت کار کردن با  سوخت های، گاز چوب، گازوئیل، الکل، گاز طبیعی و روغن های سوخت را دارند. این نوع دیزل ها یکی از بهترین و مهم ترین دستگاه های دیزل ژنراتور در زمان های قطعی برق برای جریان ثابت برق اضطراری در منطقه های مانند: آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، کار خانه ها، ساختمان های تجاری و مرکز خرید است. همانگونه که از اسم این دستگاه پیداست یک نوع دستگاه تولید برق اضطراری بدون صدا است که به خاطر کارایی و سهولت نصب یکی از پرطرفدارترین  دیزل هستند. به خاطر بی صدا بودن این دستگاه ها رئیس سازمان بهداشت برای رفاه حال متخصصان و بیماران و برای تامین برق اضطراری بیمارستان هان دیزل ژنراتور سایلنت را انتخاب کرده است.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور سایلنت

 

 

دیزل ژنراتور سایلنت چه ویژگی های دارد | سایلنت

 

به خاطر تفاوت های ساختار قدرت و توان آنها  تنوع های  بالا در انواع دستگاه های دیزل ژنراتور ها سایلنت که در این دستگاه وجود دارد امکان انتخاب را کمی برای خریدار سخت می کند. به همین منظور واجب است فاکتورهای مناسبی را برای خرید دیزل ژنراتور در نظر داشته باشید. اینجا چند نمونه از ویژگی ها و  مشخصات دیزل ژنراتور سایلنت را معرفی می کنیم.

ضخامت ورق های فلزی که برای بدنه این دیزل ها به کار  رفته است باید نازک نباشد چون ورقه نازک منجر به آسیب دیدن دستگاه می شود. ضخامت ورق بدنه باید استاندارد باشد.
برای بدنه  ژنراتور باید از رنگ الکترواستاتیک با کیفیت بالا و رنگ روشن استفاده می کنند تا در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت مقاومت داشته باشد.

 

مزایای دیزل ژنراتور سایلنت

 

دیزل ژنراتور سایلنت مزایای زیادی نسبت به بقیه دیزل ژنراتورها دارد. یکی از بزرگترین مزایای این دیزل ژنراتورها انعطاف پذیر بودن بیشتر آن ها در محل نصب است تا از امواج های خورشیدی ، بادها، باران و رعد برق های شدید محافظت کند. برای داشتن این نوع دیزل ژنراتور ها دیگر لازم به اتاق جداگانه برای نگهداری از امکانات دیزل ندارد. ژنراتور سایلنت ها دوام بیشتری نسبت به دیگر ژنراتور ها دارند چون داری لایه محافظ هستند. دیزل ژنراتور سایلنت با توجه به مشخصات هر یک از تجهیزات افزایش یافته قابل تنظیم است. کابین این ژنراتور باعث افزایش عمر آن در برابر آفتاب و باران های شدید می شود.

دیزل ژنراتور سایلنت

نگهداری از دیزل ژنراتور

 

برای تامین انرژی لازم ژنراتور در زمان تامین  نیاز قطعی برق باید حتما تحت نگهداری و تعمیر قرار بگیرد تا در زمان اضطراری با هیچ مشکلی ایجاد نشود‌. به همین منظور این ابزار ها برای نگهداری عملکرد خود باید همیشه ارزیابی بشوند. بیشتر دیزل
ژنراتور ها مانند دیزل ژنراتورها باید همیشه زیر دست یک متخصص کار بلد و آموزش دیده که به تمام ابزار های این دستگاه های آشنای کاملی دارند باید تعمیر شوند.

قیمت

دیزل ژنراتور سایلنت به خاطر تجهیزات استفاده شده در آن و کیفیت خوبی که دارد روی قیمتش تاثیر زیادی دارد. برند دیزل، جنس بدنه، ضخامت بدنه اتاقک و موتور دیزل ژنراتور سایلنت از تنوع زیادی برخوردار است هر چقدر قدرت دیزل ژنراتور بالا باشد سایز ابعاد آن نیز بیشتر است و تمام اینها در هزینه دیزل تاثیر زیادی دارد.

حرف آخر

تولید کننده دستگاه های دیزل ژنراتور های سایلنت شرکت ماه نیرو یکی از بزرگترین و معتبر ترین فروشگاه های انواع دستگاه ها ی دیزل ژنراتور در ایران است که توانسته است برند های گوناگونی را به فروش برساند. یکی از محصول های پرفروش این فروشگاه دیزل ژنراتور های  یا همان دیزل ژنراتورها ی بی صدا می باشد. اگر شما هم قصد خرید بهترین دیزل ژنراتور سایلنت را دارید پیشنهاد ما به شما فروشگاه ماه نیروی را معرفی میکنیم. این فروشگاه در ۷روز هفته با داشتن بهترین مشاورین در خدمت خریداران عزیز است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها