مزایای استفاده از دیزل ژنراتور پرکینز در مقایسه با سایر ژنراتورها

14020120
مزایای استفاده از دیزل ژنراتور پرکینز

در این مقاله درباره ی استفاده از دیزل ژنراتور پرکینز در دهه‌های اخیر آمارها نشان داده است که فروش دیزل ژنراتور برای برخی مکان‌های خاص مانند بیمارستان‌ها و کارخانه‌ها در حال افزایش است. ژنراتور پرکینز که مدل خاصی از ژنراتورها است توانسته گوی رقابت را از سایر مدل‌ها برباید و در میان آن‌ها به بالاترین میزان فروش دیزل ژنراتور دست پیدا کند. در این مقاله به مزایای استفاده از این دستگاه که سبب افزایش فروش دیزل ژنراتور شده است پرداخته می‌شود.

دیزل ژنراتور پرکینز چیست؟

دیزل ژنراتورهای پرکینز مانند نیروگاه‌های بسیار کارآمد برای کاربردهای مختلف هستند. این شرکت انگلیسی یکی از رهبران بین‌المللی در بازار تجهیزات پیشرفته است. محصولات پرکینز در 170 کشور جهان متقاضی داشته و بسیار پرطرف‌دار هستند. فروش دیزل ژنراتور جزو تجارت‌های بسیار سودمند است.

شرکت پرکینز در سال 1932 تأسیس شد. پس از مدتی این شرکت به قدری پیشرفت کرد که تنها در انگلستان 3 کارخانه پرکینز وجود دارد. موتورهای پرکینز به‌عنوان یکی از قابل‌اعتمادترین پیشرانه‌ها در جهان برای تولید برق شهرت پیدا کرده‌اند که همین موارد درصد بالای فروش دیزل ژنراتور را توضیح می‌دهد.

 موتورهای صنعتی پرکینز به طور خاص برای کار در نیروگاه‌های دیزل طراحی شده‌اند و ظرفیت آن‌ها با افزایش میانگین ضریب بار روزانه مشخص می‌شود. این دستگاه‌ها حدود 80٪ از توان اسمی نیروگاه‌های دیزل را تأمین می‌کنند. در دهه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از این دستگاه به فروش رسیده است به‌طوری‌که فروش دیزل ژنراتور در صدر قرار گرفت.

دیزل ژنراتور پرکینز چه کاربردهایی دارد؟

این دستگاه به طور اختصاصی با توان بالای خود به تأمین نیروی برق مورد نیاز برای بیمارستان‌ها، هتل‌ها، نیروگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ صنعتی می‌پردازد. فروش ژنراتور به این مکان‌ها سود بالایی دارد.

مزایای دیزل ژنراتور پرکینز نسبت به سایر ژنراتورها چیست؟

طیف گسترده‌ای از تولید کنندگان دیزل ژنراتورهای ثابت و متحرک را با ظرفیت 5.5-6500 کیلو وات تولید می‌کنند و از فروش دیزل ژنراتور سود زیادی به دست می‌آورند. مدل‌های کم مصرف اغلب به عنوان منبع تغذیه پشتیبان استفاده می‌شوند و سایر مدل‌ها با توان متوسط ​​و بالا برق تأسیسات خصوصی و شهری را تأمین می‌کنند. مزایای این دستگاه که سبب فروش دیزل ژنراتور پرکینز شده در ادامه توضیح داده شده‌اند.

ماندگاری بالا

طول عمر موتورها و باتری دیزل ژنراتور صنعتی پرکینز قبل از تعمیرات اساسی 30000 ساعت است و این برابر با  3 سال کار مداوم یک نیروگاه دیزلی است. مزیت کارکرد 8 ساعت در روز، یک DPP با موتور پرکینز حدود 10 سال کار بدون نیاز به تعمیر اساسی است. این خصوصیات سبب بالا رفتن میزان فروش دیزل ژنراتور شده است.

قابلیت تعویض قطعات یدکی ژنراتور

اگر قبلاً دارای ناوگانی از تجهیزات راه‌سازی، کشاورزی، صنعتی یا سایر تجهیزات در موتورهای دیزل پرکینز بوده‌اید، می‌دانید که تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های دیزلی سری پرکینز هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند و به لطف قابلیت تعویض بسیاری از مواد مصرفی و قطعات یدکی ژنراتور بین سری‌های مختلف موتورهای پرکینز، می‌توانید بدون دردسر آن‌ها را تعمیر و بهینه سازی کنید.

پشتیبانی خدمات پیشرفته

علاوه بر متخصصان آموزش دیده شرکت دیزلی، شبکه خدماتی توسعه یافته شرکت پرکینز که دارای بیش از 4000 بخش در سراسر جهان است در خدمت شماست. شما برای خرید مواد مصرفی اصلی، قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری یا مشاوره فروش دیزل ژنراتور مشکلی نخواهید داشت.

به لطف تنظیم‌کننده‌های ولتاژ خودکار قابل اعتماد و یک سیستم تحریک مستقل، این ژنراتورها اضافه بارهای کوتاه مدت را کاملاً تحمل می‌کنند. متخصصان شرکت ژنراتور پرکینز نه تنها بهترین فناوری‌ها و تجربه‌های خارجی را در تولید نیروگاه‌های دیزلی جمع‌آوری کرده و قطعات و مواد اولیه درجه یک را برای ساخت این نوع ژنراتور انتخاب کرده‌اند، بلکه یک سیستم کنترل کیفیت 5 مرحله‌ای منحصر به فرد را نیز پیاده‌سازی کردند.

 کیفیت این دستگاه‌ها به قدری بالا است که شما می‌توانید در مورد خرید خود کاملأ آسوده خاطر باشید. در هنگام فروش دیزل ژنراتور هر دستگاه پرکینز 800 کیلوواتی عرضه شده، با تهیه یک گزارش تست، حداقل به مدت 1 ساعت تحت بارگیری است تا تست کارخانه‌ای خود را پست سر گذاشته و سپس به مشتری منتقل می‌شود.

سخن پایانی

دیزل ژنراتور پرکینز جزو مدل‌های با کیفیت و پرطرف‌دار مولد برق موجود در بازار است که به دلیل استاندار بودن و کیفیت بالا هر ساله تولید کنندگان آن میزان بالای فروش دیزل ژنراتور را تجربه می‌کنند. در این مقاله به مزایای این دستگاه نسبت به سایر ژنراتورها که سبب درصد بالای فروش دیزل ژنراتور شده است پرداخته‌ایم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها