طول عمر دیزل ژنراتور

14011123
طول عمر دیزل ژنراتور

مقدمه: اکثر خریداران در زمان خرید دیزل ژنراتور به طول عمر دستگاه و مدت زمان قابل استفاده بودن آن توجه ویژه ای دارند. آنان باید درباره دیزل ژنراتور عرضه شده اطلاعات بیشتری به دست بیاورند، تا بتوانند با اطمینان کامل یک دستگاه با طول عمر بالا خریداری کنند. در افزایش و کاهش طول عمر دیزل ژنراتور موارد تاثیرگذاری نقش دارند، یکی از مهمترین موارد در افزایش طول عمر دستگاه دیزل ژنراتور برند عرضه کننده آن می باشد. اما به خریداران پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه ماه نیرو مراجعه کنند. تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

طول عمر دیزل ژنراتور

همانطور که مستحضر هستید از مهم ترین دغدغه های افراد برای خرید دیزل ژنراتور طول عمر دستگاه می باشد، مشتریان ارجمند باید توجه کنند که در صورت خرید محصولات با کیفیت از مجموعه های معتبر دستگاه به مدت طولانی کارایی خواهد داشت. همچنین این نکته نیز باید گفته شود که شیوه استفاده و نگهداری از آن نیز باید به طور اصولی و برنامه ریزی شده باشد، تا هیچ گونه آسیبی به دیزل ژنراتور وارد نشود. شایان ذکر است که با توجه به نوع و توان موتور دیزل ژنراتور این دستگاه حدود ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار ساعت توانایی کار دارد.

اگر افراد مصرف کننده به طور اصولی از نحوه کار و عملکرد دیزل ژنراتور نظارت کنند و همچنین در صورت لزوم تعمیرات را به موقع انجام دهند، به جرات می‌توان گفت که طول عمر دستگاه دیزل ژنراتور افزایش می یابد و مصرف کنندگان برای مدت زمان طولانی از آن برای تولید برق استفاده خواهد کرد. از سایر عوامل تاثیر گذار در افزایش طول عمر دستگاه دیزل ژنراتور می توان به میزان کیفیت سوخت مورد استفاده اشاره کرد، در واقع با افزایش کیفیت سوخت، راندمان کاری و طول عمر موتور دیزل ژنراتور نیز زیاد می شود. بنابراین برای افزایش طول عمر این دستگاه، باید نگهداری، تمیز کردن اجزای گوناگون و تعمیرات آن به صورت اصولی انجام شود.

عوامل موثر در طول عمر ژنراتور

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در مواقع ضروری و قطعی برق دستگاه دیزل ژنراتور است، که عوامل موثری در افزایش طول عمر آن نقش دارند، ما در ادامه مطالب سعی داریم هر یک از عوامل تاثیر گذار در افزایش طول عمر این دستگاه را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم، تا خریداران یک محصول باکیفیت را خریداری کنند و راندمان کاری دستگاه نیز برای آنها افزایش یابد.

عوامل موثر در طول عمر ژنراتور

برند تولید کننده دیزل ژنراتور

در مطالب قبلی نیز گفته شد که دستگاه دیزل ژنراتور یکی از پر کاربرد ترین محصولات در پیشبرد صنایع گوناگون محسوب می‌شود، در واقع در صورت عدم استفاده از آن اکثر کسب و کار ها با اختلال همراه می شوند، با توجه به افزایش کاربرد دستگاه دیزل ژنراتور میزان تقاضا و ارائه آن به بازار به صورت چشمگیری افزایش یافته است‌. امروزه مجموعه های زیادی دستگاه دیزل ژنراتور را طراحی و به بازار ارائه می دهند. لازم به ذکر است که سطح کیفیت هر یک از محصولات ارائه شده از شرکتهای گوناگون مساوی نمی باشد. برخی از عرضه کنندگان استانداردهای بالاتری را رعایت کرده که همین امر موجب افزایش کیفیت دستگاه میشود. به جرأت می‌توان گفت که میزان راندمان کاری و طول عمر دیزل ژنراتور به طور مستقیم با میزان کیفیت رعایت شده در هنگام ساخت ارتباط دارد.

روش نصب و راه اندازی

دستگاه دیزل ژنراتور در رده محصولات حرفه ای محسوب می‌شود، که هر فردی قادر به نصب و راه اندازی آن نمی باشد. در صورتی که افراد بی تجربه نصب و راه اندازی دستگاه را انجام دهند، قطعاً عملکرد آن با اختلال مواجه می شود. به همین علت برای جلوگیری از به وجود آمدن اختلال در عملکرد دستگاه باید به مراکز معتبر برای خرید مراجعه کرد، زیرا علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت، کارشناسان و متخصصین برای نصب و راه اندازی به مصرف کنندگان کمک می کنند.

نحوه استفاده از دیزل ژنراتور

به جرأت می‌توان گفت که نحوه استفاده از دستگاه با میزان طول عمر و ماندگاری آن ارتباط مستقیم دارد، به همین علت حتی اگر یک محصول باکیفیت خریداری شود و به درستی راه اندازی شود، اما روش استفاده از آن به طور اصولی انجام نگردد طول عمر دستگاه کاهش می یابد و کارایی مد نظر انجام نمی شود. این نکته نیز باید گفته شود که در صورت کارکرد بیش از توان دستگاه، عملکرد آن با مشکل مواجه خواهد شد. همچنین استفاده نکردن طولانی و کاهش استفاده از این دستگاه بر روی طول عمر آن اثرات منفی خواهد داشت، زیرا اصطکاک و سایش قطعات افزایش می یابد که همین امر باعث می شود دستگاه در زمان فعالیت سریع خاموش شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها