راهنمای خرید ژنراتور و اندازه ژنراتور

14010919
ژنراتور

ممکن است قبل از خرید ژنراتور این سوال را از خودتان بپرسید؛” چه ابعادی از ژنراتور متناسب با نیاز من است و نیاز مرا برآورد می کند؟” سوال خوبی است! زیرا انتخاب یک ژنراتور با اندازه متناسب با نیازهای خاص شما برای کارایی و عملکرد خوب واحد مورد نظر الزامی است. اگر اندازه ژنراتور در هنگام خرید کوچکتر از اندازه نیاز شما باشد، ممکن است نتواند توان و کارایی لازم برای تامین برق تاسیسات مورد نظر شما را داشته باشد، اما خرید ژنراتور بزرگتر از اندازه نیز نمی تواند کارایی لازم مدنظر شما را داشته باشد.

 فاکتورهای مهم در تعیین اندازه ژنراتور مورد نیاز شما

در تعیین اندازه ژنراتور مورد نیاز، عوامل و فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت. از خودتان این سوال را بپرسید که کارکردهای اصلی ژنراتوری که می خواهم خریداری کنم چیست؟ آشنایی با نوع کارکرد ژنراتور مورد نیاز می تواند به شما در خرید ژنراتور متناسب با نیاز شما بسیار کمک کننده باشد؛ سپس بعد از این عامل، باسید فاکتورهای زیر را قبل از خرید ژنراتور در نظر داشته باشید:

ولتاژ : یکی از عوامل مهم در تعیین اندازه ژنراتور، توجه به میزان ولتاز دستگاه است؛ طبیعتا هر چه ابعاد ژنراتور مورد نظر شما بزرگتر باشد، میزان ولتاژ بیشتری را تولید خواهد کرد  و طبیعتا دستگاه های تجاری و صنعتی بزرگ که موتور آن ها میزان اسب بخار بالایی دارد، نیاز به ژنراتوری با ولتاژ بالا برای تامین انرژی مورد نیاز خود دارد و یک ژنراتور با ابعاد کوچک طبعا نخواهد توانست برق مورد نیاز این دستگاه ها را تامین کند.

ژنراتورهایی هم که برای مصارف خانگی و یا در کسب و کار ها و بیزینس های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرند، نیاز به ولتاژی با ابعاد و اندازه کم تر خواهند داشت و  انتخاب این دسته از افراد باید ژنزاتورهایی با ابعاد کوچکتر باشد که ولتاژ خروجی کم تری را تولید می کنند.

مدت زمان استفاده از دستگاه: این ملاک نیز که تا چه مدت زمانی می خواهید از دستگاه خود استفاده کنید نیز می تواند فاکتوری مهم در تعیین اندازه ژنراتور مدنظر است. برخی تاسیسات نیاز به ژنراتورهایی دارند که به صورت بیست و چهارساعته بتواند برق مورد نیاز را  تامین کند؛ اما برخی دیگر از تاسیسات این طور نیستند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نیاز به ژنراتوری دائم کار دارید، پس مسلما در هنگام خرید ژنراتور باید ژنراتورهایی با ابعاد بزرگتر را خریداری نمایید.

در مورد اندازه ژنراتور مورد نیاز خود مطمئن نیستم؟

در این گونه موارد، ایده خوبی است که از یک متخصص و کارشناس کمک بخواهید؛ وقتی در مورد اندازه ژنراتور مورد نیاز شما که بتواند نیازتان را برطرف کند، اطمینان ندارید، گرفتن مشاورعه از افراد متخصص می تواند ایده بسیار خوبی به نظر برسد.

اگر بعد از بررسی تمام فاکتورهای تعیین کننده ابعاد ژنراتور نتوانست شما را به نتیجه برساند، چه بهتر که با کارشناسان مجرب و متخصص ماه نیرو در این زمینه صحبت کنید و با بیان نوع نیاز خود، با گرفتن یک مشاوره تخصصی بتوانید دست به بهترین انتخاب بزنید.

مزایای استفاده از دیزل ژنراتور ولوو برای انرژی پایدار

قیمت ابعاد مختلف ژنراتور

بسته به اندازه ژنراتور و نوع کارکرد و نقشی که قرار است در برآورده کردن نیاز شما داشته باشد، قیمت ژنراتور هم می تواند متفاوت باشد؛ اگر به منظور مصارف صنعتی و تجاری بزرگ می خواهید یک ژنراتور با ابعاد بزرگتر را برای خرید انتخاب کنید، طبعا قیمت ژنراتور مدنظر شما نسبت به آن فردی که نیازش با خریدن یک ژنراتور کوچک برآورده می شود، متفاوت است و باید هزینه بیشتری بابت خرید پرداخت کنید.

البته به علاوه این عامل باید شرایط بازار در حال نوسان را نیز در نظر گرفت که بی تاثیر در تعیین قیمت کالای مورد نیاز شما نیست و می تواند در تعیین هزینه پرداخت نهایی خرید نقش بسزایی داشته باشد.

سخن آخر

در این مقاله با مطالبی در مورد خرید ژنراتور با توجه به اندازه ژنراتور مطالبی را فراگرفتید؛ این نیاز شماست که معین می کند چه ابعادی از ژنراتور می تواند مرتفع کنند نیازهای شما باشد. با توجه به فاکتورهای گفته شده می توانید ایعاد ژنراتور مورد نیاز خود را بدانید و سپس اقدام به خرید نهایی کنید؛ با این حال اگر باز هم به نتیجه نرسیدید، متخصصان و کارشناسان ماه نیرو می توانند در این زمینه به خوبی شما را کمک کنند.

همچنین به منظور نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور، دیزل ژنراتور ، خرید دیزل ژنراتور و… نیز می توانید از کارشناسان ماه نیرو مشاوره رایگان دریافت کرده و سپس خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها