خدمات پس از فروش دیزل ژنراتورها

14020528
خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور

هر ساله طیف گسترده‌ای از دیزل ژنراتورهای قابل اعتماد از بهترین تولید کنندگان به بازار عرضه می‌شود و در نتیجه خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور دارای اهمیت زیادی است.

ما در هنگام فروش ژنراتور به مشتریان اطمینان می‌دهیم کیفیت تجهیزات برای صدها هزار ساعت کار در تأسیسات مختلف صنعتی آزمایش شده است. این مطلب در مورد پشتیبانی و خدمات پس از فروش ژنراتورها صحبت می‌کند.

 

 

فروش ژنراتورها در انواع مختلف و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور

در وب سایت شرکت ماه نیرو می‌توانید به‌راحتی مدل مناسب را انتخاب کنید که با حداکثر منبع، بهره‌وری سوخت، قابلیت اطمینان، عملکرد و کیفیت بالا از نمونه‌های دیگر متمایز می‌شود. برای راحتی بازدیدکنندگان و فروش ژنراتور، یک کاتالوگ آنلاین، فرم‌های درخواست الکترونیکی برای ثبت سفارش و همچنین جستجوی راحت در کاتالوگ ایجاد شده است.

قبل از خرید و فروش ژنراتور 100 کیلوواتی، دانستن تمامی مشخصات فنی واحد ضروری است. برای خرید یک نیروگاه مناسب با پارامترهای تأسیسات، لازم است معیارهای اصلی انتخاب و اجزایی که قیمت نیروگاه به آن بستگی دارد، ارزیابی شود.

پارامتر اصلی قدرت DGU است، اما علاوه بر این، شاخص‌های دیگری نیز وجود دارد که هزینه یک نیروگاه در هر 100 کیلو وات به آنها بستگی دارد. این شاخص‌ها شامل موارد زیر هستند:

قدرت ذخیره

در هنگام فروش ژنراتور تولید کنندگان آن در مورد قدرت ذخیره صحبت می‌کنند. به طور میانگین قدرت در دستگاه‌های مختلف 100 تا 110 کیلو وات است.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور ولوو

 

وزن و ابعاد

به این پارامترها در هنگام فروش ژنراتور دقت کنید؛ زیرا آن‌ها به اجزای مورد استفاده بستگی دارد. وزن یک DGU ثابت باز کمتر از واحدی است که در یک محفظه یا ظرف قرار داده شده است. وزن نیروگاه باز حدود 1340 کیلوگرم با ابعاد 2750 × 1160 × 2250 میلی‌متر است. وزن ژنراتور سیار بسته 3150 کیلوگرم و ابعاد آن 4050 × 2040 × 2250 میلی‌متر خواهد بود.

مصرف سوخت

این نشانگر در هنگام آزمایش و فروش ژنراتور اندازه‌گیری می‌شود و میانگین مصرف 28 لیتر گازوئیل است. این نشانگر ممکن است به دلیل ویژگی‌های عملیاتی، کاهش دما که منجر به افزایش ویسکوزیته سوخت، فرایند تأمین سیستم هوا یا سوخت تنظیم نشده، متفاوت باشد. حجم مخزن به طور میانگین 200 – 300 لیتر است.

زمان کار مستقل

طبق آمارها انواع دیزل ژنراتور در عرض 8 تا 10 ساعت می‌توانند بدون سوخت گیری انرژی تأسیسات را تأمین کنند.

سطح نویز

در حین کار هنگام خرید دیزل ژنراتور درک این نکته مهم است که آستانه تداخل نویز برای یک فرد نباید بیش از 110 دسی‌بل باشد. تجهیزات در یک ظرف یا محفظه، در حین کار، صدایی تا 50 دسی‌بل تولید می‌کنند. در نیروگاه‌های باز، این مقدار تا حدودی بیشتر است.

قیمت دیزل ژنراتور

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید می‌پرسند هزینه یک دیزل ژنراتور 100 کیلوواتی چقدر است و چه چیزی قیمت یک نیروگاه را تعیین می‌کند. بیایید به عوامل مؤثر بر قیمت در هنگام فروش ژنراتور نگاهی بیندازیم.

 نام تجاری

فروشندگان اصلی بازار به دلیل محبوبیت برند خود و نگرش وفادار مشتریان، محصولات خود را باقیمت‌های بالا به فروش می‌رسانند. محصولاتی در بازار وجود دارند که برای مدت طولانی عرضه شده‌اند و بسیاری از مشتریان قبلاً از کیفیت آنها قدردانی کرده‌اند.

تجهیزات

تجهیزات عناصر اصلی در هنگام فروش ژنراتور هستند. شرکت‌های سازنده برای مونتاژ محصولات از برندهای معروف استفاده می‌کند که قیمت آنها کمی بالاتر از نمونه‌های چینی است؛ اما در عین حال مقاومت در برابر سایش و دوام تجهیزات بالاتری دارند.

ویژگی‌های طراحی

قیمت نیروگاه سیار بیشتر از مدل ثابت است؛ زیرا مجهز به شاسی، تریلر یا وسایل دیگری است که دستگاه را متحرک می‌کند. در هنگام فروش ژنراتور یک پوشش، یک ظرف، یک هود، یک ATS –نیز به همراه دستگاه وجود دارد که اینها تجهیزات اضافی هستند و قیمت را افزایش می‌دهند.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور شرکت ماه نیرو

شرکت ماه نیرو نه‌تنها دیزل ژنراتورهای 100 کیلوواتی باکیفیت بالا و مقرون به‌صرفه را به فروش می‌رساند؛ بلکه لیست خدمات آن شامل پشتیبانی پس از فروش نیز می‌شود. متخصصان این شرکت در هنگام فروش ژنراتور به شما کمک می‌کنند تا تأسیساتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می‌کند و به شما امکان می‌دهد در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

فروش ژنراتور، پشتیبانی گارانتی، خدمات فنی و تعمیر از مزایای مرتبطی است که در اختیار تمامی مشتریان این شرکت قرار دارد. در صورت نیاز خریداران می‌توانند قطعات اورجینال را سفارش دهند و متخصصین شرکت به‌سرعت آنها را تحویل داده و نصب و راه‌اندازی دیزل‌ژنراتور را نیز انجام خواهند.

نصب و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور

سخن پایانی

اگر به یک دیزل ژنراتور نیاز دارید که قیمت آن در عین کیفیت بالا مطلوب باشد، با ما تماس بگیرید که فروش ژنراتور باکیفیت را انجام می‌دهیم تا به شما کمک کنیم انتخاب درستی داشته باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها