آیا از مشخصات دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات چیزی می‌دانید؟ در این مقاله با جزئیات از ویژگی‌ها و مزایای خرید این نوع از موتورهای برق صحبت می‌کنیم و از شما می‌خواهیم همراه ما باشید.

پیشنهاد مطالعه: انواع دیزل ژنراتور

معرفی دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات

نیروگاه‌های دیزلی مبتنی بر موتورهای پرکینز برای تأمین برق خودمختار تأسیسات مسکونی، تجاری، شهری یا صنعتی طراحی شده‌اند. آنها در زندگی روزمره و صنعت گسترده شده‌اند و به طور فعال برای اطمینان از منبع تغذیه بدون وقفه برای خدمات خانه‌های خصوصی، ویلاها، دفاتر، کارخانه‌ها، شرکت‌ها، سایت‌های ساخت‌وساز و سایر امکانات استفاده می‌شوند.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور پرکینز

این موتورهای برق که توسط شرکت دیزل تولید می‌شوند یک مجموعه دیزل ژنراتور سه فاز (DGS) از کلاس قابلیت اطمینان صنعتی هستند که قادر به تأمین برق قابل اطمینان برای اشیا با هر میزان از پیچیدگی هم به عنوان منبع اصلی و هم منبع پشتیبان برق هستند.

نیروگاه دیزل 100 کیلو وات Perkins / DES AD-100-T400 برای تولید جریان الکتریکی متناوب سه فاز با فرکانس 50 هرتز، ولتاژ 400 ولت، توان اصلی (اسمی) 100 کیلو وات / 125 کیلو ولت آمپر و توان ذخیره 110 کیلو وات طراحی شده است.

این موتور برق 100 کیلوواتی پرکینز از یک موتور دیزلی 6 لیتری توربوشارژ خطی با خنک‌کننده داخلی، تزریق سوخت کنترل شده الکترونیکی و خنک‌کننده مایع نیرو می‌گیرد.

 

لینک های مفید:
ژنراتور

مزایای دیزل ژنراتور پرکینز

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور

 

مزایای دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو واتی

طیف نیروگاه‌های دیزلی با موتور پرکینز شامل مجموعه‌ای از توان‌های مختلف در محدوده حداکثر 2000 کیلو وات است. برای حل مشکلات گرمای بیش از حد هنگام کار در شرایط بار بالا، موتورها مجهز به خنک‌کننده مایع هستند.

یک سیستم کنترل سرعت مصرف سوخت را کاهش می‌دهد و استارت برقی راه‌اندازی مطمئن را حتی در دماهای پایین تضمین می‌کند. دیزل ژنراتور پرکینز قابل اعتماد و بادوام بوده و دارای مزایای زیر است.

  • شهرت قابل اعتماد

موتورهای پرکینز به عنوان برخی از قابل اعتمادترین پیشرانه‌ها در جهان برای تولید برق شهرت پیدا کرده‌اند.

  • افزایش ظرفیت بار

موتورهای صنعتی پرکینز به طور خاص برای کار در نیروگاه‌های دیزل طراحی شده‌اند و با افزایش میانگین ضریب بار روزانه 80٪ از توان نامی نیروگاه‌های دیزل مشخص می‌شوند.

  • ماندگاری بالا

طول عمر دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات قبل از تعمیرات اساسی 30000 ساعت است. این برابر با 3 سال کار مداوم یک نیروگاه دیزلی است و با حالت کارکرد 8 ساعت در روز، نیروگاه دیزلی با موتور پرکینز حدود 10 سال بدون نیاز به تعمیرات اساسی کار خواهد کرد.

  • فاصله تعمیر و نگهداری طولانی

فاصله نگهداری استاندارد برای موتورهای پرکینز 500 ساعت است. این به معنای حداقل وقفه در عملکرد نیروگاه‌های دیزل و صرفه‌جویی در تعمیر و نگهداری است.

  • قابلیت تعویض قطعات یدکی

سرویس موتورهای دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات هیچ مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد و به لطف قابلیت تعویض بسیاری از “مواد مصرفی” و قطعات یدکی بین سری‌های مختلف موتورهای پرکینز، می‌توانید ذخیره آنها را برای نگهداری و تعمیر تجهیزات به حداکثر برسانید.

  • پشتیبانی خدمات توسعه‌یافته

علاوه بر متخصصان آموزش‌دیده شرکت دیزل، شبکه خدمات توسعه‌یافته شرکت پرکینز (بیش از 4000 بخش در سراسر جهان) در خدمت شماست. برای خرید مواد مصرفی اصلی، قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری یا مشاوره مشکلی نخواهید داشت.

اجرای دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات

در این مورد، اجرای DGS به صورت زیر است:

اجرای موتور برق توضیحات
اجرای دیزل ژنراتور در محیط باز

 

موتور احتراق داخلی روی یک قاب تمام فلزی نصب شده و در داخل خانه قرار داده شده است.

 

اجرای موتور برق در ظرف محفظه ورق فولادی این روش محافظت در برابر بارش‌های آب‌وهوایی و آسیب‌های خارجی را برای دیزل ژنراتور فراهم می‌کند.
اجرای دیزل ژنراتور در بدنه یک هود با یک لایه اضافی از مواد عایق صدا برای موتور برق در نظر می‌گیرند و به این ترتیب راحتی کار را افزایش داده و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد.
اجرای نیروگاه دیزل روی شاسی این روش نصب برای استفاده در چندین سایت یا برای کارهای تعمیر کوتاه مدت مناسب است.

خرید دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات در ماه نیرو

در شرکت ماه نیرو می‌توانید نیروگاه‌های دیزل پرکینز را با قیمت مناسب خریداری کنید. این شرکت کالاهای موجود در انبار را به صورت سفارشی به فروش می‌رساند. کاتالوگ کامل محصولات، قیمت، مدل، توضیحات، محتویات و سایر اطلاعات در وب‌سایت درج شده است.

سخن پایانی

کلیه تجهیزات دیزل ژنراتور پرکینز 100 کیلو وات تحت کنترل کیفی داخلی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی است. هنگام خرید یک موتور دیزل پرکینز، مهم است که مشخصات فنی کلیدی را در نظر بگیرید که شامل قدرت، ولتاژ، سرعت موتور، ظرفیت مخزن سوخت، وزن و ابعاد است. این مطلب به طور ویژه به معرفی ویژگی‌های این موتور برق پرداخته است.