نقش باتری دیزل ژنراتور چیست؟

14011101
نقش باتری دیزل ژنراتور چیست؟

آیا میدانید نقش باتری دیزل ژنراتور چیست؟ همان طور که مستحضر هستید،دیزل ژنراتور یک دستگاه تبدیل کننده انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی است، اما باتری آن انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی مبدل می‌کند. در واقع می‌توان گفت باتری هنگام راه اندازی موتورهای مصرف کننده سوخت های دیزلی و بنزینی و دستگاه ژنراتور یک مخزن و منبع برق محسوب می شود. این قطعه وظیفه کنترل همه قسمت های موتور ژنراتور و راه اندازی خودکار دستگاه را به عهده دارد. به طور معمول باتری های مورد استفاده در دیزل ژنراتور سربی اسیدی هستند. شما می توانید برای تهیه بهترین باتری دیزل ژنراتور به سایت ماه نیرو مراجعه کنید. تا انتهای مطالب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری درباره باتری دیزل ژنراتور به دست بیاورید.

 

لینک های مفید:
باتری دیزل ژنراتور

 

 باتری دیزل ژنراتور چیست؟

باتری دیزل ژنراتور یک سیستم تبدیل کننده انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی است. جهت راه اندازی و آغاز به کار همه موتورهای دیزل ژنراتور نقش منبع و مقصد برق را دارد. در کل می توان گفت که باتری دیزل ژنراتور موظف به تهیه توان کافی برای شروع به فعالیت دیزل ژنراتور است. از مهمترین نقش های باتری دیزل ژنراتور می توان به وظیفه تامین الکترونیک در تابلو دیزل ژنراتور اشاره کرد، لازم به ذکر است که تابلو دیزل ژنراتور موظف به کنترل دیجیتالی اجزای تشکیل دهنده دستگاه هست. اگر قصد تهیه باتری مناسب برای دیزل ژنراتور را دارید باید به موارد مهمی مانند سایز دستگاه و جریان مورد استفاده برای استارت توجه داشته باشید.

انواع باتری دیزل ژنراتور

برای دیزل ژنراتور انواع باتری ها به کار میرود، شرکت ماه نیرو با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه تولید باتری های با کیفیت بهترین باتری دیزل ژنراتور را با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه مطالب چند مورد از رایج ترین باتری های مورد استفاده دیزل ژنراتور بیان شده است:

باتری اتمی یا نیکل کادمیم

این نوع باتری توانایی شارژ مجدد را دارد که در تولید این نوع باتری معمولاً از اسید نیکل و کادمیم فلزی به کار میرود.

باتری های اسیدی

باتری های اسید سرب جزو قدیمی ترین باتری ها با قابلیت شارژ مجدد محسوب می شوند، این نوع باتری توانایی بالایی در تامین جریان دارد. همچنین با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی می توان آن را خریداری کرد.

نقش باتری دیزل ژنراتور چیست؟

تفاوت بین باتری اسیدی و اتمی

مهمترین تفاوت باتری های اسیدی و اتمی تفاوت در جنس صفحات آنها می باشد. به طور معمول درون باتری های اتمی، الکترولیت یا اسید موجود میباشد، که به علت جنس و نوع صفحات آن اسید و الکترولیت کم نمی شوند و نیازی به چک کردن آنها نمی باشد و از مزیت محسوب می شود. در سال‌های گذشته اکثراً از باتری اسیدی برای دیزل ژنراتور استفاده می شد، اما هم اکنون نوع اتمی بیشترین استفاده را دارد. این باتری ها از لحاظ هزینه نیز اقتصادی محسوب می شوند.

نحوه ی خرید باتری دیزل ژنراتور

در مطالب بالا متوجه شدید که باتری دیزل ژنراتور جزو مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آن محسوب می‌شود. بنابراین باید باتری های با کیفیت را برای آنها خریداری کرد تا به مدت طولانی از آنها استفاده کرد. اما نکته حائز اهمیت این است که چگونه باید بهترین باتری دیزل ژنراتور را خریداری کنیم؟ افرادی که میخواهند با قیمت مقرون به صرفه با کیفیت ترین باتری را بخرند، باید به مجموعه ماه نیرو مراجعه کنند.

این شرکت با به کارگیری نیروی کار مجرب و بهترین تجهیزات بهترین باطری دیزل ژنراتور را تولید و به بازار ارائه می دهد. این مجموعه جهت افزایش رفاه مشتریان اقدام به راه‌اندازی سایت فروش باتری دیزل ژنراتور کرده است، که خریداران گرامی می توانند به این سایت مراجعه کرده و باتری مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین لازم به ذکر است که خرید از روش حضوری نیز امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مشتریان می توانند از دو روش حضوری و غیرحضوری بهترین باتری دیزل ژنراتور را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نتیجه گیری

شرکت ماه نیرو با دارا بودن سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و تولید دیزل ژنراتور و باتری، آماده خدمت رسانی به تمام مشتریان گرامی می باشد. شما می توانید انواع باتری دیزل ژنراتور را از این شرکت معتبر خریداری کنید. لازم به ذکر است که شرکت ماه نیرو موفق به کسب مجوزهای رسمی شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها