قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک و عوامل تاثیر گذار برآن

14011111
قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک و عوامل تاثیر گذار برآن

در این مقاله درباره قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک و عوامل تاثیر گذار برآن با یکدیگر خواهیم پرداخت و بیشتر آشنا خواهیم شد. آیا می دانید هزینه های دیزل ژنراتور کوپله فابریک به چه عواملی وابسته است؟ آیا تا کنون چیزی در مورد دیزل ژنراتور کوپله فابریک شنیده‌ اید؟ موضوع اصلی مقاله ما آشنایی شما با دیزل ژنراتور کوپله فابریک می باشد. همان طور که مستحضر هستید از دیزل ژنراتور برای تولید برق استفاده می شود، که معمولاً از آن در عملیات های خاص استفاده می شود.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک چیست؟

اگر عمل اتصال موتور به ژنراتور بر روی شاسی در سایر کشورها و توسط آن ها انجام شود، به آن دیزل ژنراتور کوپله فابریک گفته می شود.  به عبارت ساده ‌تر به هر دیزل ژنراتوری که عملیات کوبله آن در کشور ایران انجام نگردد، دیزل ژنراتور کوپله فابریک گفته می شود. لازم  به ذکر است که برخی از کشور های ایرانی نیز عملیات کوپله کردن ژنراتور ها را انجام می دهند، که به آن دیزل ژنراتور کوپله گفته می شود.

اصطلاح کوپله فابریک یعنی چه؟

همان طور که مستحضر هستید در بازار دیزل ژنراتور از اصطلاحات متفاوتی به کار می ‌رود، که یکی از پر کاربرد ترین آن کوپله فابریک می باشند، که به معنای انجام اتصال دیزل ژنراتور در کارخانه های خارجی می باشد. اما باید بدانید که این امر به معنای افزایش کیفیت دستگاه های کوپله فابریک نسبت به دستگاه های ایرانی نمی باشد، حتی امکان دارد که دیزل ژنراتور های کوپله، ساخت ایران در مقایسه با سایر موارد خارجی دارای کیفیت بالاتری باشند.

قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک به چه عواملی وابسته است؟

از مهم ترین موارد که در خرید دیزل های دوبله فابریک باید در نظر گرفته شود، توجه به سابقه شرکت و خدمات ارائه شده آن می باشد. در واقع شرکت مد نظر باید کیفیت محصولات خود را ضمانت کند. در ادامه مطالب چند مورد از موارد تاثیر گذار در قیمت دیزل ژنراتور بیان شده است:

استفاده از نوع گلندر های با دوام و نفوذ ناپذیر آب و گرد و غبار برای حفاظت از تابلو ژنراتور و قسمت های برقی آن

ضخامت شاسی فولادی و فریم تابلو دیزل ژنراتور

ضخامت و نوع ورقه استفاده شده در شاسی مناسب با وزن دیزل ژنراتور

نوع رنگ استفاده شده در قسمت شاسی و تابلو

نوع سیم و سیم کشی موتور دیزل ژنراتور

نوع لرزه گیر ها

نوع قطعات استفاده شده تابلو مانند کلید اتوماتیک, رله ها برد کنترل و نشانگر ها

 

قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک به چه عواملی وابسته است؟

مقایسه دیزل ژنراتور کوپله فابریک و دیزل ژنراتور کوپله در چند مورد

همان طور که در مطالب قبلی متوجه شدید دیزل ژنراتور کوپله فابریک توسط کشورهای خارجی و دیزل ژنراتور کوپله توسط کشور ایران ساخته می شود، به همین دلیل ما در ادامه این بخش سعی داریم  به خریداران ثابت کنیم که در اکثر موارد ژنراتور کوپله ایران در مقایسه با نوع خارجی کیفیت و ویژگی های برتری دارد. همچنین باید بدانید که یکی از شرکت‌ های با سابقه در زمینه تولید کننده دیزل ژنراتور های متفاوت شرکت ماه نیرو می باشد، که موفق به کسب مجوزهای رسمی شده و محصولات با کیفیت و با ضمانت را به مشتریان ارائه می دهد. چند مورد از برتری های دیزل ژنراتور کوپله ایرانی نسبت خارجی عبارتند از:

لوله بخار

در دیزل ژنراتورکوپله ساخت ایران برای خروج بخار به بیرون از لوله ی بخار استفاده می‌ شود، اما در نوع خارجی لوله بخار درون دستگاه است، که این مورد نشانه کیفیت ژنراتور خارجی می باشد.

تعداد ضربه گیر های زیر شاسی

در مقایسه دیزل ژنراتور ایرانی با نوع خارجی نشان داده شده است، که تعداد ضربه گیر های موجود در زیر شاسی دیزل ژنراتور کوپله ایرانی چهار عدد بوده که در مقایسه با نوع خارجی یک عدد بیشتر است.

صدا به وجود آمده در محیط یکسان

دیزل ژنراتور کوپله ایرانی در مقایسه با نوع خارجی صدای کمتری در محیط یکسان تولید می کند.

قلاب باند کردن دستگاه

در دیزل ژنراتور کوپله ایرانی جهت جابجایی راحت دستگاه یک قلاب در قسمت بالایی آن تعبیه شده است، اما در نوع خارجی قلاب در قسمت پایینی قرار گرفته که به سختی می توان آن را جابه‌جا و حمل و نقل کرد.

نتیجه گیری

دیزل ژنراتور کوپله فابریک در کشورهای خارجی تولید و به بازار ارائه می‌شود،ما کشور ما دستگاه های دیزل ژنراتور کوپله را تولید و به بازار ارائه می دهد، که در مقایسه با نوع خارجی برتری بیشتری دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها