دیزل ژنراتور پرکینز دریایی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر آشنایی مختصری با دیزل ژنراتورها و نحوه کار آن‌ها دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا منحصراً در مورد انواع دریایی آن و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند صحبت کنیم.

معرفی دیزل ژنراتور پرکینز دریایی

شرکت پرکینز که در سال 1932 تأسیس شد، یک شرکت موتورسازی مشهور جهانی است. در حال حاضر شرکت دیزل ژنراتور پرکینز دارای 3 پایگاه تولیدی با ظرفیت تولید سالانه تقریبی 400000 دستگاه است.

 

لینک های مفید:
دیزل ژنراتور

پرکینز با رعایت دقیق استانداردهای ISO9001 و ISO14001 به کیفیت محصول، محیط زیست و اقتصاد متعهد است. دیزل ژنراتورهای دریایی پرکینز استانداردهای آلایندگی بالا، راندمان بالا، پایداری و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهند.

آن‌ها مزایای اقتصادی، قابلیت اطمینان و دوام به طور گسترده‌ای در قایق‌های تندرو را ارائه می‌دهند و در کشتی‌های مسافربری، کشتی‌های ماهیگیری، کشتی‌های فله بر، کشتی‌های ماهیگیری اقیانوس، کشتی‌های تجاری و کشتی‌های مهندسی و غیره قابل استفاده هستند.

معرفی دیزل ژنراتور پرکینز دریایی

مزایای دیزل ژنراتور پرکینز دریایی

کشتی‌ها با اهداف مختلفی برای مدت‌های طولانی در دریا سر می‌کنند. در این پهنه وسیع آبی رنگ هیچ سیم کشی یا راه ارتباطی وجود ندارد؛ اما کشتی‌ها برق دارند. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید این انرژی چطور و از کجا تأمین می‌شود؟

دیزل ژنراتور پرکینز  دستگاهی است که نیروی مورد نیاز را برای مدت طولانی تأمین کرده و مدیریت می‌کند. شما با خرید این موتورهای برق مزایای زیر را به دست می‌آورید.

  • ژنراتور پرکینز دریایی با سری کامل محصولات، پوشش مصرف انرژی گسترده، پایداری عالی و عمر مفید، می‌تواند نیازهای مشتریان مختلف را برآورده کند.
  • وزن سبک، قدرت قوی و مزایای بسیار بیشتر برای صرفه‌جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست را ارائه می‌کند.
  • سیستم تزریق سوخت مستقل در دیزل ژنراتور پرکینز دریایی، آلودگی کم اگزوز، مطابق با روندهای اقتصادی و زیست محیطی است.
  • ابن نوع موتور دیزل ژنراتور پرکینز  از آخرین تکنولوژی اروپایی و آمریکایی و مواد مقاوم در برابر سایش با استحکام بالا برای اطمینان از کیفیت درجه یک استفاده می‌کند.
  • این دستگاه تمیز و بی‌صدا بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند.
  • موتور این دیزل ژنراتور پرکینز می‌تواند 6000 ساعت بدون خرابی کار کند.
  • اندازه کوچک، ساختار جمع و جور، ظاهر زیبا، عملکرد پایدار، مصرف سوخت کم، نصب راحت و تعمیر و نگهداری آسان از دیگر مزایای این وسیله به شمار می‌روند.
  • طراحی بهینه سیستم کاهش ارتعاش بر اساس مدل‌سازی پویا کامپیوتر به منظور سهولت استفاده از این دیزل ژنراتور انجام شده است.
  • عملکرد عالی، عملکرد پایدار، لرزش کم، عمر طولانی و عمر تعمیرات اساسی طولانی را نیز به لیست مزایای دیزل ژنراتور پرکینز  اضافه کنید.
  • قطعات یدکی کافی و بیش از 4000 نقطه پشتیبانی فنی در سراسر جهان برای آن تهیه شده است.
  • قدرت و سرعت بهینه شده به طور گسترده در اندازه‌ها و انواع مختلف کشتی‌های فله بر، کشتی‌های کانتینری، تانکرهای نفت و کشتی‌های مهندسی و… برای آن در نظر گرفته شده است.
  • قطعات با کیفیت بالا توسط سازندگان مطرح جهان با قابلیت اطمینان بالا و عملکرد بی‌عیب در آن تعبیه شده‌اند.

ویژگی‌های موتور دیزل پرکینز دریایی

شرکت ماه نیرو به عنوان یکی از تولیدکنندگان این موتورهای برق می تواند در هنگام تحویل آن وجود استانداردهای زیر را تضمین ‌کند.

قطعات دیزل قابلیت‌های دیزل
موتور دیزل دارای موتور احتراق داخلی دیزل تزریق مستقیم پرکینز
ژنراتور مجهز به دینام سنکرون بدون برس
جاذب فولادی ضدزنگ یکپارچه طراحی شده برای قاب زیرین معمولی

 

رادیاتور

 

به همراه دستگاه محافظ
دینام از نوع خود شارژ شونده 24 ولت
سیستم خود راه‌انداز هوشمند با نمایشگر LCD

 

خرید و تعمیر موتور برق پرکینز دریایی در شرکت ماه نیرو

شرکت ماه نیرو نیازی به معرفی ندارد. اعتبار و سابقه طولانی آن در امر خرید و فروش و تعمیرات انواع دیزل ژنراتور گواه کیفیت بالای محصولات آن است. در این شرکت انواع دیزل ژنراتورهای معتبر خارجی و ایرانی به فروش می‌رسند. همچنین می‌توانید برای نصب، سرویس و تعمیر آن‌ها به این شرکت مراجعه کنید. کارشناسان ماه نیرو برای تعویض یا تعمیر قطعات نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

سخن پایانی

دیزل ژنراتور پرکینز دریایی موتور برقی است که می‌تواند در طول سفر طولانی مدت در دریا نیروی برق مورد نیاز را برای سرنشینان آن تأمین کند. در این مقاله به معرفی آن پرداخته و مزایای آن را نیز به طور مفصل مورد بررسی قرار دادیم.